سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

شرایط جدید فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

شرایط جدید فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو و پیش فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام شد.

گروه خودروسازی ایران خودرو شرایط پیش فروش اینترنتی متنوع محصولات خود را به صورت طرح مشارکت در تولید شامل آریسان، 206، 405 ، سمند، دنا، و پژو پارس از ساعت 10 صبح یکشنبه 29 مهر ماه 97 تا پایان تکمیل ظرفیت آغاز می کند.

شرایط فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو از 29 مهر 97

شرایط فروش محصولات ایران خودرو

نکات مهم ثبت نام ایران خودرو :

شرایط فروش محصولات ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 97/07/29 تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
این ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سیستم فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir انجام می گردد.
ثبت نام اینترنتی ایران خودرو در این بخشنامه صرفا برای مشتریانی که دارای گواهینامه خودرو (تاریخ صدور گواهینامه قبل از ثبت نام) می باشند، امکان پذیر است. لذا نمایندگی می بایست کپی گواهینامه مشتریان (ممهور به مهر نمایندگی) را به همراه سایر مدارک الزامی به سازمان تحویل نمایند.
ثبت نام در این بخشنامه صرفا برای مشتریان خودرو اولی و افرادی که مالک خودرو نیستند، (اعم از خودروی ایران خودرویی و یا غیر ایران خودرویی) مجاز می باشند.
در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد.
کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو (از هر روش فروش) اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند.
بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوی شرکت یکطرفه ابطال و وجه بدون سود مسترد خواهد شد.
قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل خودرو تعیین خواهد شد.

طرح جدید شرایط فروش محصولات سایپا اعلام شد – مهر ۹۷

طرح جدید شرایط فروش محصولات سایپا اعلام شد – مهر ۹۷

شرایط پیش فروش نقدی اینترنتی انواع محصولات شرکت سایپا از تاریخ 28 / 07 / 97 ساعت 8 صبح مطابق جدول ذیل جاری می باشد

شرایط پیش فروش سایپا – مهرماه ۹۷

شرایط فروش محصولات سایپا

 

 

افزایش قیمت؛ میهمان خودروهای وارداتی

افزایش قیمت؛ میهمان خودروهای وارداتی

با توجه به تداوم ممنوعیت واردات خودرو به کشور، فروشندگان رغبتی برای عرضه محصولات خود نداشته و این مساله به‌دلیل نزدیکی به ۱۳ آبان و آغاز تحریم‌های جدید آمریکا تشدید شده است. از طرف دیگر، مشتریان هم حضور کمرنگی در این بازار دارند.

دلیل این حضور کمرنگ را باید در کاهش نرخ ارز در دو هفته گذشته جست‌وجو کرد. برخی از خریداران همچنان منتظر کاهش بیشتر نرخ ارز و تاثیر آن روی محصولات وارداتی هستند از این رو به بازار ورود نمی‌کنند.

 با این شرایط سانتافه با قیمتی برابر با ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد، این خودرو افزایش ۱۰ میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.
توسان هم ۴۶۰ میلیون تومان قیمت دارد. سوناتای هیبرید و النترا هم به ترتیب ۵۳۰ و ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. در خانواده کیا هم سورنتو ۵۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید اسپورتیج نیز باید ۴۸۰ میلیون تومان هزینه کرد. سراتو هم با قیمت ۳۶۰ ‌میلیون تومان عرضه و اپتیما هم ۵۲۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان به بازار عرضه می‌شود. دو محصول برند تویوتا یعنی تویوتا RAV۴ و کمری هیبرید نیز به ترتیب ۶۷۰ و ۵۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند. لکسوس NX با افزایش ۲۰ میلیون تومانی در حال‌حاضر با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان عرضه شده و میتسوبیشی ASX، با ۴۱۵ میلیون تومان قابل خریداری است. رنو تلیسمان هم ۶۱۵ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

کارشناسی رنگ خودرو – زمان مناسب تعویض باتری خودرو چه زمانی است؟

کارشناسی رنگ خودرو – زمان مناسب تعویض باتری خودرو چه زمانی است؟

یکی از قطعات کلیدی خودرو، باتری خودرو است که در صورت خراب شدن مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد به همین دلیل در این مطلب به بررسی زمان تعویض باتری خودرو پرداخته ایم.

اگر باتری خودرو شما نو باشد حدود 500 الی 700 آمپر شدت جریان را تولید می کند که این مقدار به استارتر موتور خودرو منتقل می شود و میل لنگ را به راحتی به حرکت در آورده و در نتیجه خودرو به سرعت روشن خواهد شد اما اگر باتری خودرو شما عمر خودش را کرده باشد دیگر قادر به تولید آمپر کافی ندارد و در نتیجه استارتر هم توانایی به حرکت در آوردن میل لنگ را نخواهد داشت و در نتیجه خودرو روشن نمی شود. برای مواجهه نشدن با این شرایط باید باتری خودرو را در زمان مناسب تعویض کنید.

عمر باتری خودرو چقدر است؟

عمر باتری خودرو در شرایط معمولی و ایده آل 4 الی 5 سال می باشد.اما شرایط ایده آل چه شرایطی است؟
شرایط عادی و ایده آل یعنی شرایطی که باتری خودرو شما تحت حرارت های خیلی بالا و یا پایین ، ضربه و لرزش قرار نگرفته باشد اما مسلما باتری خودرو همیشه در شرایط عادی نخواهد بود و عمری کمتر از میزان ذکر شده خواهد داشت.

یک باتری معمولی که از نوع سربی اسیدی است از تعدادی صفحه ی سربی که به صورت خط به خط درون باتری جاسازی شده اند و در مخلوطی از آب و اسید سولفوریک غوطه ور هستند تشکیل شده است. با اینکه این صفحات با مقاومت بالایی طراحی شده اند اما تحت شرایطی ماند لرزش های ممتد ، گرما و یا سرمای شدید و بیش از اندازه ساختار داخلی آن ها شکسته و وضعیت شیمیایی باتری تغییر کرده و از در نهایت از عمر باتری کاسته خواهد شد.

عوامل موثر بر کاهش عمر باتری خودرو

همان طور که گفته شد لرزش های طولانی و شرایط نامناسب آب و هوایی از عواملی است که می تواند بر عمر باتری خودرو تاثیر گذار باشد تا جایی که به گفته ی کارشناسان شرایط نامناسب هوا می تواند عمر یک باتری را به نصف کاهش دهد!

برای مثال کسانی در مناطق گرمسیر زندگی میکنند مسلما برخی روزها باتری خودرو در بالا قرار می گیرد و سلامت باتری را تحت تاثیر قرار می دهد و در نتیجه باعث بروز خرابی می شود.

یکی دیگر از عواملی که میتواند بر کاهش عمر باتری اثر بگذارد سفرهای کوتاه میباشد که به دلیل کافی نبودن زمان به خاطر توقف های کوتاه مدت ، باتری خودرو به طور کامل شارژ نخواهد شد و باعث بروز پدیده ای به نام لایه لایه شدن اسید در باتری و آسیب به صفحات در پی آن کاهش طول باتری می شود.

نحوه ی تشخیص پایان عمر باتری خودرو

ساده ترین راه برای تشخیص پایان عمر باتری خودرو این است که خودروی شما در حالت شارژ کامل نتواند پیشرانه را روشن کند ( البته اگر این قضیه ناشی از ایرادی در مدار شارژ باتری خودرو نباشد‌)  خصوصا در هوای سرد که نشان دهنده ی این میباشد که باتری خودرو در وضعیت خوبی نیست و زمان تعویض آن فرا رسیده چرا که همانطور که گفته شد عمر باتری خودرو در حالت ایده آل حداکثر ۴ الی ۵ سال میباشد پس بهتر است در بازه ای زودتر از میزان ذکر شده اقدام به تعویض باتری خودرو بپردازید.

 

شرایط فروش راین V5 تمدید شد – مهر ۹۷

شرایط فروش راین V5 تمدید شد – مهر 97

خودروسازان راین از تمدید شرایط فروش ولا V۵ خبر داد. فروش این خودرو حضوری و از طریق نمایندگی های این شرکت انجام می شود.

مشخصات فنی راین V5 + امکانات و تصاویر

در این طرح پیش پرداخت اولیه در زمان ثبت نام 30 میلیون تومان و پیش پرداخت دوم نیز 30 میلیون تومان 45 روز بعد از زمان ثبت نام واریز شود.

مابه التفاوت قیمت نیز در زمان صدور دعوتنامه هنگام تحویل خودرو و با کسر سود مشارکت مشخص می شود.

سود مشارکت پیش بینی شده در این طرح سالیانه 15 و سود انصراف 12 درصد پیش بینی شده و جریمه تاخیر نیز 2.5 درصد ماهیانه خواهد بود. موعد تحویل این خودروها 90 روزه و وضعیت سند نیز آزاد است.