سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

افزایش قیمت؛ میهمان خودروهای وارداتی

افزایش قیمت؛ میهمان خودروهای وارداتی

با توجه به تداوم ممنوعیت واردات خودرو به کشور، فروشندگان رغبتی برای عرضه محصولات خود نداشته و این مساله به‌دلیل نزدیکی به ۱۳ آبان و آغاز تحریم‌های جدید آمریکا تشدید شده است. از طرف دیگر، مشتریان هم حضور کمرنگی در این بازار دارند.

دلیل این حضور کمرنگ را باید در کاهش نرخ ارز در دو هفته گذشته جست‌وجو کرد. برخی از خریداران همچنان منتظر کاهش بیشتر نرخ ارز و تاثیر آن روی محصولات وارداتی هستند از این رو به بازار ورود نمی‌کنند.

 با این شرایط سانتافه با قیمتی برابر با ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد، این خودرو افزایش ۱۰ میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.
توسان هم ۴۶۰ میلیون تومان قیمت دارد. سوناتای هیبرید و النترا هم به ترتیب ۵۳۰ و ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. در خانواده کیا هم سورنتو ۵۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید اسپورتیج نیز باید ۴۸۰ میلیون تومان هزینه کرد. سراتو هم با قیمت ۳۶۰ ‌میلیون تومان عرضه و اپتیما هم ۵۲۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان به بازار عرضه می‌شود. دو محصول برند تویوتا یعنی تویوتا RAV۴ و کمری هیبرید نیز به ترتیب ۶۷۰ و ۵۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند. لکسوس NX با افزایش ۲۰ میلیون تومانی در حال‌حاضر با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان عرضه شده و میتسوبیشی ASX، با ۴۱۵ میلیون تومان قابل خریداری است. رنو تلیسمان هم ۶۱۵ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.