سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

قیمت و مشخصات رهام ( Roham )

قیمت و مشخصات رهام ( Roham )

رُهام ، به معنی پرنده آزاد و رها جدیدترین محصولا کمپانی سایپا است که در نمایشگاه شیراز 1397 به طور رسمی رونمایی و معرفی شد. سایپا رهام خودرویی سدان است که بر پایه ی پلتفرم جدید این شرکت ساخته شده.

سایپا ، رهام را به امکاناتی مجهز کرده است که در سایر خودرو های ملی تاکنون وجود نداشته ؛ در واقع این خودرو قرار است در 6 تیپ گوناگون پایه تا سوپرلوکس به بازار عرضه شود که جزئیات دقیقی از هر تیپ مشخص نشده اما مدل پایه مجهز به دو کیسه هوا و سیستم های ABS و EBD میباشد و تیپ سوپر لوکس مجهز به 6 کیسه هوا و ECS و امکانات دیگری از قبیل سانروف ، کروز کنترل ، نمایشگر لمسی ، فرمان برقی ، تهویه خودکار ، سنسور پارک عقب و … که لیست کامل این امکانات را می توانید در جدول امکانات ایمنی و آپشن های خودرو مطالعه کنید.

این خودرو مجهز به موتور 1.6 لیتری است و در دو نسخه ی دنده ای و اتوماتیک عرضه خواهد شد. پیشرانه ی رهام قادر به تولید 113 اسب بخار و 154 نیوتن متر گشتاور دارد و بر اساس تیپ وزن این خودرو از 1260 تا 1330 کیلوگرم متغیر است و طبق اطلاعات ثبت شده سایپا ، رهام در مدل گیربکس دستی به حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت و با گیربکس اتوماتیک به 185 کیلومتر بر ساعت می رسد.

هنوز قیمت این خودرو به طور رسمی اعلام نشده اما شواهد نشان دهنده این موضوع است که با قیمتی بین 70 تا 80 میلیون تومان به فروش برسد.

 

مشخصات تولید کننده

کشور تولید کنندهایران
کارخانه تولید کنندهسایپا
نام و مدل اتومبیلسایپا رهام
شرکت گارانتیسایپا

مشخصات فنی

 مشخصات / مدلرهام دنده ایرهام اتوماتیک
موتور4 سیلندر – BM۱۶
حداکثر قدرت113 اسب بخار
حداکثر گشتاور154 نیوتن متر
حجم موتور1650 سی سی
 تعداد سوپاپ16
جعبه دنده 5 سرعته دستی6 سرعته اتوماتیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰-ثانیه– ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر در ساعت185 کیلومتر در ساعت
 وزن1260 – 1330 کیلوگرم
فاصله محورها2650 میلیمتر
ابعاد و نوع چرخ های جلو  عقبR15 و R16

مصرف سوخت

داخل شهر– Lit/100km
 خارج شهر– Lit/100km
 ترکیبی– Lit/100km
حدآلایندگیEuro 5

سیستم تعلیق

تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمیله پیچشی

سیستم ترمز

ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی

ظرفیت ها

باک بنزین47 لیتر
سرنشین 5 نفر

ابعاد خودرو

 عرض(1768) mm
طول(4460) mm
 ارتفاع(1501) mm

امکانات ایمنی و آپشن های خودرو

سیستم تهویه مطبوع خودرو در مدل های دستی و اتوماتیک
صندلی با تنظیم کننده ارتفاع
کمربندهای ایمنی با سیستم پیش کشنده
دارای 6 ایربگ در مدل های لوکس و سوپرلوکس
مجهز به ایربگ راننده دو مرحله ای
مجهز به ایربگ پرده ای ( در مدل های لوکس و سوپرلوکس )
استفاده از فولادهای استحکام بالا و ایمنی 3 ستاره
مجهزه به آینه های جانبی با قابلیت باز و بسه شدن اتوماتیک ( در مدل های لوکس و سوپرلوکس )
مجهز به هشداردهنده نزدیک شدن مانع روی اینه ها ( در مدل های لوکس و سوپرلوکس)
سنسور پارک
چراغ های جلو با سیستم چراغ روز روشن
مجهز به سیستم کنترل کننده الکتریکی خودرو
ورود و خروج بدون نیاز به سوییچ
استارت دکمه ای
مالتی مدیای 7 اینچ و 10 اینچ اندروید ( در مدل های لوکس و سوپرلوکس )
سانروف ( در مدل های لوکس و سوپرلوکس )
روف رک ( در مدل کراس )
سقف دو رنگ ( مدل کراس )
صندلی چرمی ( مدل سوپر لوکس )
تنظیم صندلی برقی ( مدل سوپر لوکس )
مجهز به سیستم کروز کنترل ( در مدل های لوکس و سوپر لوکس )
سیستم فرمان برقی با کنترل حساس به سرعت
مجهز به سیستم پایش فشار باد لاستیک
مجهز به سیستم کمک کننده به استارت خودرو در سربالایی ( در مدل کراس )
مجهز به سیستم ABS
مجهز به سیستم ESC

تصاویر خودرو

رهام
نمای داخلی
رهام
رهام
رهام
نمایی از جلو پنجره رهام
رهام
نمایی از چراغ های رهام

 رهام

رهام

رهام

مقایسه رانا و برلیانس H230 – رانا بخریم یا برلیانس H230؟

مقایسه رانا و برلیانس H230 – رانا بخریم یا برلیانس H230؟

در این مطلب به مقایسه دو خودرو داخلی از محصولات دو شرکت ایران خودرو و پارس خودرو که در یک رده ی قیمتی هستند پرداخته ایم :

رانا LX

برلیانس H230

مقایسه رانا و برلیانس h230

مقایسه مشخصات فنی رانا برلیانس H230

مشخصات فنی رانا LXبرلیانس H230
نوع موتورTU5BM۱۵L
حجم موتور1587 سی سی1498 سی سی
حداکثر توان موتور105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه138 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه
تعداد سوپاپ1616
شتاب 0 تا 10012 ثانیه– ثانیه
حداکثر سرعت189 کیلومتر در ساعت180 کیلومتر در ساعت
سیستم انتقال قدرت5 سرعته دستی5 سرعته دستی
وزن خالص1109 کیلوگرم1194 کیلوگرم
فاصله بین دو محور2445 میلیمتر2570 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی6.6 لیتر6.4 لیتر
استاندارد حد آلایندگییورو 4یورو 5
طول خودرو4292 میلیمتر4390 میلیمتر
عرض خودرو1684 میلیمتر1703 میلیمتر
ارتفاع خودرو1453 میلیمتر1482 میلیمتر
حجم باک50 لیتر42 لیتر

مقایسه رانا و برلیانس h230

مقایسه امکانات رانا و برلیانس H230

مشخصاترانا LXبرلیانس H230
پایداری و ترمزABS + EBDABS+EBD
کیسه هوای ایمنیراننده و سرنشین جلوراننده و سرنشین جلو
سیستم صوتیپخش MP3 به همراه بلندگو های جلو و عقبرادیو ، 2 عدد ورودی USB دو بلندگو و توییتر
دیگر تجهیزاتفرمان هیدرولیک – سیستم تهویه با تنظیم دستی – چراغ مه شکن – جلو و عقب – چراغ خطر سوم – تنظیم زاویه نور چراغ های جلو از داخل – تنظیم آینه های جانبی برقی – اینه روی آفتابگیر سمت شاگرد – شیشه بالابر درهای جلو و عقب برقی – تریم مشکی – سیستم ضد سرقت ایموبلایزر – سیستم هشداردهنده مرکزی – هشداردهنده موانع عقب – سیستم عیب یابی هوشمند –  قفل مرکزی با ریموت کنترل – کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع – رینگ 14 اینچی فولادی – صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع – پشت سری صندلی های جلو با تنظیم ارتفاع – پشت سری صندلی عقب یکپارچه با صندلی – ستون فرمان جمع شونده تلسکوپی – باز کن قفل در صندقو عقب از داخل – صفحه نمایشگر روی داشبورد – نمایشگر دمای محیط – سیستم روشنایی موقت در محیط های تاریک – سیستم کنترل بخار بنزینسیستم تهویه مطبوع – صندلی راننده و سرنشین جلو قابل تنظیم در 4 جهت – شیشه بالابر برقی شیشه های جلو و عقب – قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور – تنظیم الکترونیکی آینه های جانبی – تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو – میله فرمان جمع شونده – سیستم تاشوی صندلی های عقب- باز شدن خودکار دربها هنگام تصادف- قفل اتوماتیک دربها هنگام رسیدن به سرعت 20 کیلومتر در ساعت – سیستم ضد سرقت موتور – هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی – قفل شیشه محافظ کودک – کامپیوتر اطلاعات سفر- رینگ 15 اینچ فولادی

طراحی :

همانطور که میدانید رانا بر اساس پلتفرم پژو 206 صندوقدار با اندکی تغییرات در نمای کاپوت و چراغ های جلو و عقب و البته نمای داخلی در سال 91 تولید شد. طراحی این خودرو را که از نمای جانبی بیشترین شباهت را با پژو 206 صندوقدار دارد در مقایسه با برلیانس H230 عامه پسندانه تر دانست با این وجود چهره ی به روزی ندارد اما طراحی برلیانس H230 با اینکه شاید همه پسند نباشد و زمان برای عادت کردن به چهره ی متفاوت آن نسبت به سایر خودرو ها داشته باشید اما با توجه به اینکه این خودرو توسط استودیو های مطرح پنین فارینا و جیوجیا طراحی شده چهره ای تکراری و قدیمی ندارد و این نکته ای مثبت برای این خودرو در مقایسه با رانا است.

داخل کابین برلیانس H230 در مقایسه با رانا مدرن تر است و ترکیبی از رنگ مشکی و نقره ای فضای بهتری را در مقایسه با تریم تمام مشکی رانا به وجود آورده. همچنین برلیانس H230 با داشتن فاصله ی محوری بیشتر نسبت به رانا دارای فضای پای بیشتری برای سرنشینان عقب است مشکلی که در رانا وجود دارد.

مقایسه رانا و برلیانس h230

مشخصات فنی :

از آنجایی که برلیانس H230 در دو نسخه ی اتوماتیک و دنده ای عرضه می شود برای رقابتی در شرایط مساوی در این مقایسه برلیانس H230 دنده ای را با رانا LX بررسی می کنیم. برلیانس H230 مجهز به موتور ۱.۵ لیتری با کد BM۱۵L است که این پیشرانه قادر به تولید 103 اسب بخار و 138 نیوتن متر گشتاور است و اختلاف ناچیزی با رانا با موتور TU5 به حجم ۱.۵ لیتر که قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور دارد اما با توجه به اینکه پیشرانه ی بکار گرفته شده در برلیانس برگرفته از موتور های میتسوبیشی است هزینه ی نگهداری کمتری در مقایسه با پیشرانه ی های داخلی سازی شده TU5 ( به دلیل کیفیت نه چندان مطلوب ) خواهد داشت.

همچنین مصرف سوخت ثبت شده برای برلیانس در سیکل ترکیبی کمتر از رانا می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ نیز برخوردار است اما با توجه به وزن کمتر رانا این خودرو دارای شتابگیری بهتری از برلیانس H230 میباشد.

مقایسه رانا و برلیانس h230

امکانات :

در بحث مقایسه این دو خودرو از نظر امکانات ایمنی و رفاهی باید گفت هر دو در سطح نسبتاً یکسانی هستند اما رانا با داشتن سیستم ترمز دیسکی جلو و عقب و همچنین سنسور دنده عقب رضایت شما را بیشتر جلب خواهد کرد.

نتیجه گیری:

در حال حاضر قیمت برلیانس H230 دنده ای از رانا حدود 3 میلیون تومان بیشتر می باشد. با توجه به اینکه هر دو خودرو از نظر فنی و امکانات در سطح نسبتاٌ یکسانی هستند انتخاب میان رانا و برلیانس را به سلیقه ی شما و نیاز شما از خودرو واگذار می کنیم اما توجه داشته باشید که بازار خرید و فروش رانا کمی بهتر از برلیانس H230 میباشد و دارای افت قیمت کمتری نیز میباشد.

تصاویر خودرو

برلیانس h230
نمای داخلی برلیانس h230

برلیانس h230

برلیانس h230

برلیانس h230

برلیانس h230

رانا
نمای داخلی رانا
رانا
رانا

رانا

رانا

کارشناسی رنگ خودرو مهندس باغشنی – آسیب ها و ضررهای ناشی از تابش نور آفتاب به خودرو

کارشناسی رنگ خودرو مهندس باغشنی – آسیب ها و ضررهای ناشی از تابش نور آفتاب به خودرو

آفتاب داغ تابستان چه ضررهایی برای خودرو شما دارد؟

در کشور 4 فصلی مانند ایران باید نگهداری از خودرو نیز متناسب با فصل ها باشد. در این مطلب به آسیب ها و ضررهای ناشی از نور آفتاب برای خودرو می پردازیم:

مضرات تابش نور آفتاب به داخل خودرو

بیشترین قسمتی از که در معرض نور آفتاب قرار می گیرد داشبورد خودرو است که در اثر برخورد با نور خورشید دچار رنگ پریدگی می شود. دومین قسمت داخلی خودرو صندلی ها هستند که اگر از جنس چرم باشند همین مشکل برایشان به وجود می آید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از آنجایی که جنس مواد استفاده شده برای ساخت متریال داخلی شیمیایی هستند به طور مدام گازهایی از خود متصاعد می کنند در واقع بویی که هنگام خرید خودرو جدید حس می کنید نیز به دلیل تولید همین گازهاست که با تابش نور خورشید باعث تشدید متصاعد شدن این گازهای سمی خواهد شد که می تواند برای سلامت سرنشینان مضر باشد.

مضرات تابش نور آفتاب به داخل خودرو

مضرات تابش نور آفتاب به بدنه خودرو

تابش مستقیم و مداوم نور خورشید می تواند باعث خرابی رنگ خودرو نیز بشود. همچنین می تواند قطعات پلاستیکی بکار رفته در بیرون خودرو مانند سپرها و گلیگیر ها را رنگ پریده کند.

هر نوع رنگی می تواند بر اثر تابش نور خورشید آسیب ببیند اما رنگ های تیره بیشترین آسیب را خواهند دید. همچنین ضخامت رنگ در خودرو ها متفاوت است برای مثال ضخامت رنگ خودرویی مانند پراید به مراتب کمتر از ضخامت رنگ خودرویی مانند پورشه است .

مضرات تابش نور آفتاب به بدنه خودرو

با پارک خودرو در سایه و یا استفاده از پوشش برای شیشه های خودرو و همچنین استفاده از کاور خودرو دولایه مرغوب می توانید از آسیب های ذکر شده جلوگیری کنید.

آدرس مرکز تشخیص رنگ مهندس باغشنی :

مشهد – حد فاصل چهار راه دانشجو و میدان دانش قبل از معلم53

تلفن تماس : 38336718–051

تلفن همراه : 09155040968

قیمت و مشخصات میتسوبیشی اکلیپس کراس ( Eclipse cross )

قیمت و مشخصات میتسوبیشی اکلیپس کراس ( Eclipse cross )

اکلیپس کراس اولین خودروی کمپانی میتسوبیشی است که در رده ی داغ کراس اوور های کامپکت قرار می گیرد. طراحی این خودرو تلفیقی از یک خودروی کراس اوور ، کوپه و اسپرت است.

پلتفرم  استفاده شده در این خودرو همان پلتفرم میتسوبیشی اوتلندر است و در طراحی این کراس اوور از خطوط شکسته و کشیده استفاده شده تا ظاهری تهاجمی داشته باشد . طراحی کاملاً متفاوت این خودرو در نمای عقب از آنجایی که شیشه عقب توسط چراغ ترمز به دو نیم تقسیم شده جذابیت خاصی به خودرو بخشیده که در هیچ خودروی دیگری تاکنون مشاهده نشده.

با ورود به کابین متوجه طراحی جدید این خودرو نسبت به سایر محصولات میتسوبیشی خواهید شد. استفاده از قطعات آلومینیومی و فیبرکربن ، استفاده از موس پد لمسی که می توانید با انگشتانتان سیستم چند رسانه ای را تنظیم کنید و قابلیت استفاده از اپل کار و اندروید آتو از دیگر ویژگی های استفاده شده در میتسوبیشی اکلیپس کراس است و در مجموع این خودرو شامل امکانات رفاهی و ایمنی خوبی است تا جایی که موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURO N-CAP نیز شده است.

با وجود شیب سقف فضای سر برای سرنشینان عقب کاملا مناسب است همچنین فضای پای با قابلیت حرکت صندلی های عقب به جلو و عقب قابل تنظیم میباشد و همچنین با قابلیت تاشوندگی صندلی های عقب فضای بار زیادی میتوانید در اختیار داشته باشید. ارتفاع بارگیری این خودرو کوتاه است و استفاده از آن را راحت می میکند اما متاسفانه در این خودرو از درب صندوق برقی خبری نیس!

در زیر کاپوت اکلیپس کراس یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ وجود دارد که 153 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می کند همچنین این خودرو مجهز به گیربکس 8 سرعته CVT است و به طور استاندارد به صورت چهار چرخ محرک تولید شده است.

شتاب 0 تا 100 برای اکلیپس کراس با وزن 1.5 تنی 9.8 ثانیه به ثبت رسیده و بیشینه سرعت آن 198 کیلومتر در ساعت است و  در هر 100 کیلومتر به طور ترکیبی 7 لیتر بنزین می سوزاند.

این خودرو دارای رقبایی مانند ، نیسان جوک ، تویوتا CH-R ، مزدا CX-3 و هیوندای توسان است.

 

مشخصات تولید کننده

کشور تولید کننده ژاپن
کارخانه تولید کننده MITSUBISHI MOTORS
نام و مدل اتومبیلEclipse cross 2018
شرکت گارانتی آرین موتور

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر مجهز به توربو شارژ
حداکثر قدرت163 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
حجم موتور1500 سی سی
 تعداد سوپاپ 16
جعبه دندهCVT هشت سرعته -قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان
شتاب ۰ تا 100 9.8 ثانیه
حداکثر سرعت198 کیلومتر در ساعت
 وزن خالص 1497-1587 کیلوگرم
فاصله محورها 2670 میلیمتر
ابعاد چرخ های جلو وعقب R18

مصرف سوخت

داخل شهر– Lit/100km
 خارج شهر– Lit/100km
 ترکیبی7 Lit/100km
حدآلایندگی Euro 6

قدرت انتقال

جعبه دنده 8 سرعته CVT
دیفرانسیل چهارچرخ محرک

سیستم ترمز

ترمز جلودیسکی خنک شونده
ترمز عقبدیسکی

ظرفیت ها

باک بنزین– لیتر
سرنشین5 نفر

ابعاد خودرو

عرض (1805) mm
طول (4405) mm
ارتفاع (1685) mm

امکانات ایمنی و آپشن های خودرو

مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
کنترل پایداری ASC و کنترل کشش TCL
ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار HSA
ترمز اضطراری کمکی BA
سیستم چهارچرخ متحرک 4WD کلید 3 وضعیتی ( اکو ، نرمال ،قفل ) + SAWC
کروز کنترل
سنسور نور و سنسور باران
چراغ های جلو LED
چراغ های مه شکن LED
چراغ روشنایی در روز
سیستم جلوگیری از برخورد با مانع جلویی ، رادار FCM
مجهز به 7 کیسه ایمنی (2 عدد راننده و سرنشین جلو،2 عدد ایربگ جانبی،2 عدد پرده ای و  1 عدد زانویی )
دارای 5 ستاره ایمنی از EURO NCAP
ترمز پارک الکتریکی
هدآپ دیسپلی
8 عدد سنسور پارک جلو و عقب
دوربین 360 درجه جهت نمایش دائمی پیرامون خودرو و دوربین دنده عقب
رکاب های جانبی استیل
شیشه جلو مجهز به گرمکن
گرمکن غربیلک فرمان
گرمکن صندلی سرنشین جلو و گرمکن صندلی های عقب
رودری های PVC و صندلی های چرمی
موس پد با قابلیت لمس جهت تنظیمات سیستم صوتی
سیستم صوتی با قابلیت پخش Car Play و Mirror Play
کلید نمایش دوربین 360 درجه خودرو بر روی فرمان
سقف پانورامیک
آینه الکتروکرومیک
تنظیم اتوماتیک سطح نور چراغ های جلو و چراغ شور جلو
سیستم اتوماتیک تهویه هوای دوگانه با قابلیت تنظیم متافووت دما برای راننده و سرنشین
دارای سیتسم اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن روی فرمان
آنتن کوسه ای

 قیمت این خودرو مقایسه خودرو آگهی های مرتبط

تصاویر خودرو

Eclipse cross
نمای داخلی میتسوبیشی اکلیپس کراس
Eclipse cross
نمایی از فرمان میتسوبیشی اکلیپس کراس
Eclipse cross
نمایی از کابین جلو میتسوبیشی اکلیپس کراس
Eclipse cross
نمایی از موس پد میتسوبیشی اکلیپس کراس
Eclipse cross
نمایی از فضای بار میتسوبیشی اکلیپس کراس
Eclipse cross
Eclipse cross
Eclipse cross
میتسوبیشی اکلیپس کراس

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

 

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

Eclipse cross

قیمت و مشخصات هن تنگ ایکس ۵ ( Hanteng X5 )

قیمت و مشخصات هن تنگ ایکس ۵ ( Hanteng X5 )

هن تنگ X5 نام دومین محصول کمپانی چینی هن تنگ است. این خودرو کوچکتر از هن تنگ X7  میباشد و با خصوصیات و ابعادی که دارد رقیبی برای خودرو های جک S3 و هایما S5 محسوب می شود.

هن تنگ ایکس 5 مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو شارژ است. این پیشرانه قادر به تولید 154 اسب بخار و 215 نیوتن متر گشتاور است . گیربکس بکار رفته در کراس اوور شهری از نوع CVT است که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. هن تنگ X5 با وزنی 1.5 تنی دارای بیشینه سرعت 180 کیلومتر در ساعت است و دارای مصرف سوخت ترکیبی 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.

هن تنگ از نمای جلو کپی ای از محصولات معتبر جهانی است از نمای جانبی خطوط بکار رفته و از نمای عقب اسپویلر بزرگ چسبیده به سقف و شیشه کوچک عقب و چراغ های برآمده خود نمایی می کنند.

این خودرو نیز مانند هن تنگ X7 در دو تیپ توسط عظیم خودرو عرضه می شود با این تفاوت که تیپ لاکچری در هن تنگ X5 تیپ فول آپشن این خودرو است و تیپ دیگری به نام الیت ، تیپی است که از آپشن های کمتری برخودار است.

از تفاوت های تیپ های این خودرو می توان به مواردی مانند کیسه هوای جانبی ،سانروف پانوراما، سنسور باران ، آینه های تاشوی برقی و گرم شونده اشاره کرد که فقط در تیپ لاکچری خواهید یافت. ( لیست کامل آپشن ها را در جدول امکانات ایمنی و آپشن های خودرو مطالعه کنید )

قیمت این خودرو حدود 136 میلیون در نظر گرفته شده است.

 

مشخصات تولید کننده

کشور تولید کنندهچین
کارخانه تولید کنندهHANTENG AUTOS
نام و مدل اتومبیلHan teng X7
شرکت گارانتیعظیم خودرو

مشخصات فنی

موتور4 سیلندر مجهز به توربوشارژ
حداکثر قدرت154 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور215 نیوتن متر در 2000-4000 دور در دقیقه
حجم موتور1.5 لیتر
 تعداد سوپاپ16
جعبه دندهCVT
شتاب ۰ تا 100– ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر در ساعت
 وزن خالص1498 کیلوگرم
فاصله محورها2600 میلیمتر
ابعاد چرخ های جلو وعقب215/55R17

مصرف سوخت

داخل شهر– Lit/100km
 خارج شهر– Lit/100km
 ترکیبی7.7 Lit/100km
حدآلایندگی Euro 5

قدرت انتقال

جعبه دندهCVT
دیفرانسیلدیفرانسیل جلو

سیستم ترمز

ترمز جلودیسکی خنک شونده
ترمز عقبدیسکی

ظرفیت ها

باک بنزین48 لیتر
سرنشین5 نفر

ابعاد خودرو

عرض (1820) mm
طول (4501) mm
ارتفاع (1648) mm

امکانات ایمنی و آپشن های خودرو

 

 امکانات / مدلEliteLuxury
کیسه هوای راننده و سرنشین جلوweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
کیسه هوای جانبیerase-512-copyweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم کنترل فشار باد لاستیک هاweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم هشدار سوختن لامپ هاweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم ضد سرقت خودروweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
بدنه با مقاومت بالا و طراحی ققسه ایweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
بکارگیری میله و ورق های محافظ تصادفات در درون چهار دربweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
ایزوفیکسweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم ترمز ضد قفل  ABSweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم توزیع نیروی ترمز EBDweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم کمکی ترمز ناگهانی BOSweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم کنترل کشش TCSweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم کنترل پایداری ESCweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم کنترل خودرو در سربالایی HACweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
ترمز دستی برقی EPBweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
قابلیت رانندگی در هوای برفیweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
صندلی چرمی ارگونومیکweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
تنظیم صندلی راننده در شش جهتدستیالکتریکی
تکیه گاه وسط ردیف جلو و عقبweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
نورپردازی لوکس داخلیweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
فرمان چرمی چند منظوره با قابلیت تنظیم ارتفاعweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم کنترل حرکت با سرعت ثابتweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
شیشه بالابر اتوماتیک مجهز به کلید بالا بر تک فشاریweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
صفحه نمایش اطلاعات رانندگی کامپیوتریweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
نمایش دمای بیرونی اتاقweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
رکاب نورپردازی شدهweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
دکمه استارت و توقف موتور بدون کلیدweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
ورود به خودرو بدون کلیدweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
صفحه مانیتور رنگی با قابلیت پخش مولتی مدیاweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
قابلیت اتصال و لینک تصویر گوشی های موبایل با مانیتورweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
نوار های نمایش مسیر دنده عقب در صفحه نمایشweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
ردیف عقب و جلو مجهز به خروجی USBweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
شش عدد بلندگوی پخش با کیفیت بالاweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سانروف پانوراماerase-512-copyweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم تنظیم دمای تهویه مطبوع الکتریکیweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983erase-512-copy
سیستم تنظیم دمای تهویه مطبوع الکتریکی خودکارerase-512-copyweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم تهویه مطبوع مجهز به فیلتر غبارweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
قفل مرکزی با ریموت کنترلweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
ضد نور آینه دید عقب داخلیweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
جا عینکیweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
جلو پنجره با روکش کرومweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
رادار عقبweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
چراغ هالوژنیweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983erase-512-copy
چراغ زنونیerase-512-copyweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
چراغ رانندگی در روزweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
چراغ های جلو مجهز به سنسور اتوماتیک تشخیص نورerase-512-copyweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلوweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
چراغ های مه شکن جلو و عقبweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
چراغ های مشایعت تا درب منزلweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
گرمکن شیشه عقبweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
گرمکن شیشه عقبweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
برف پاک کن جلو و عقب از نوع ضد خشweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سنسور بارانerase-512-copyweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
تنظیم برقی آینه هاweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
گرمکن آینه های جانبیerase-512-copyweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
آینه های تاشو برقیerase-512-copyweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
نورپردازی پشت دستگیره هاweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
ریل سقفی جهت نصب باربندweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سینی محافظ زیر موتورweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم فرمان برقیweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983
سیستم ترمز دستی برقیweb-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983web-2-green-check-mark-6-icon-free-icons-17983

هن تنگ X5

نمایشگر ویدیو
00:00
03:53

تصاویر خودرو

HANTENG X5
نمای داخلی هن تنگ X5
HANTENG X5
نمای جلو – هن تنگ X5
HANTENG X5
نمای جانبی – هن تنگ X5
HANTENG X5
نمای عقب – هن تنگ X5

HANTENG X5

HANTENG X5
نمایی از چراغ جلو – هن تنگ X5

HANTENG X5

HANTENG X5