سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

قیمت محصولات ایران خودرو

ایران خودرو یکی از بزرگترین خودرو سازی های کشور می باشد که با تولید محصولات متنوعی توانسته نبض بازار را در دست گیرد و بالاتر از سایر رقبای خود قرار گیرد. این شرکت خودرو سازی که روزانه هزاران خودرو او در بازار نقل وو انتقالات خودرو جابجا می شود توانسته با قرداد های خوبی که با خودرو سازی های معتبر جهانی بعد از اجرای برجام منعقد کند خود را بیش از پیش در صنعت خودرو سازی ایران بالاتر ببرد. حال ما تصمیم داریم در ادامه قیمت برخی از محصولات این شرکت خودرو سازی را برای شما اعلام نماییم تا اگر قصد خرید محصولی از این شرکت را داشتید با اطلاعات قیمتی کامل اقدام به خرید نمایید.

قیمت خودرو های ایران خودرو

شرایط جدید بخشودگی جرایم رانندگی

جریمه یکی از ناخوشایند ترین اتفاقات رانندگی می باشد که ممکن است برای هر راننده ای اتفاق افتد البته جریمه خود عاملی بازدارنده است و تاثیر بسیاری در کاهش تصادفات و اتفاقات ناگوار رانندگی دارد. در ایران نیز جریمه برای رانندگان خاطی در نظر گرفته شده است و با توجه به نوع تخلفی که راننده انجام داده است مبلغ این جریمه متغیر می باشد. در کنار جریمه بخشودگی نیز برای رانندگانی که از اشتباه خود پشیمان شده اند قرار گرفته است و چگونگی این بخشودگی را برای شما همراهان عزیز در ادامه خواهیم گفت.

شرایط جدید بخشودگی جرایم رانندگی

سرهنگ احمد کرمی اسد گفت طبق مصوبه مجلس افرادی که تا قبل از سال 95 جرایم خودرا پرداخت نکرده اند شامل دوبرابری جریمه می شوند ولی تنها برخی از این تخلفات دوبرابر شده و این دوبرابری برایی تمامی تخلفات نمی باشد و تنها تخلفاتی که توسط دوربین های پلیس راهنمایی و رانندگی ثبت شده است شامل دوبرابری مبلغ نمی شود.

شرایط جدید بخشودگی جرایم رانندگی

سرهنگ در ادامه اعلام کرد افرادی که تا قبل از سال 96 نتوانستند جرایم خود را پرداخت نمایند و دو ماه از قبض جریمه آنان گذشته است و این جریمه ها دوبرابر شده است شامل بخشودگی قرار گرفته است و مبلغ اصلی جریمه را راننده باید پرداخت کند و مبلغ دوبرابر شده شامل بخشودگی قرار گرفته و دوبرابری این تخلفات لغو شده است و این برگ برنده ای است برای رانندگانی که جریمه شده اند و حال می توانند از این بخشودگی استفاده و مبلغ اصلی جریمه خود را پرداخت نمایند.

دوربین های ثبت تخلف راهنمایی رانندگی

وی در ادامه اعلام کرد متخلفین می توانند از طریق دفاتر پلیس +10 و سامانه پیامکی راهنمایی رانندگی (1101202020) و سایت راهور 120 اقدام به پرداخت جرایم خود کنند .

رنو تندر 90 یا جک جی 5 کدام بهتر است؟

با ورود یک خودرو به بازار های جهانی همیشه برای خودرو های موجود در بازار رقیبی میشوند و خریداران را از سمت محصولات قدیمی دور خواهند کرد و به سمت خود خواهند کشید. یکی از این محصولات خودرو جک جی 5 بود که باا ورود به بازار های ایران و کیفیت مناسب این محصول توانست برای خود خریداران خوبی دست و پا کند و در مقابل خیلیی از خودرو های ایرانی قرار گیرد ولی برخی خودرو ها هستند که از زمان تولید آن ها زمان های نسبتا زیادی می گذرد ولی هنوز هم از این خودرو ها به نام خودرو های با کیفیت یاد می شود و تواسنته اند خریداران خود را راضی نگه دارند و آن ها به سمت خرید خودرو دیگری نروند یکی از این محصولات خودرو رنو تندر90 میباشد که بعد از ورود به بازار وو نمایش خوب خود توانست نیاز خریداران خود را به خوبی فراهم کند و آن ها را از خرید خود راضی نگه دارد حال ماا تصمیم دارین این دو محصول با کیفیت و محبوب بازار های ایران را با هم مقایسه کنیم تا اگر قصد خرید یکی از این دو محصول را دارید محصول بهتر را انتخاب و از خرید خود راضی تر باشید.

رنو تندر 90 یا جک جی 5

 

مقایسه مشخصات فنی رنو تندر 90 و جک جی 5

طبق جدول هایی که در بالا برای شما همراهان قرار دادیم مشخص است که حجم موتور تندر 90 نسبت به رقیب خود بالاتر است ولی خودرو جک جی 5 با توجه به سیستم موتوری با کیفتی که در آن تعبیه شده است بازدهی بهتری نسبت به رقیب خود دارد و توانسته است در آزمایشات انجام شده نمایش قابل قبول تری نسبت به رقیب خود نشان دهد ولی یک نقطه ضعف این خودر وزن سنگین این محصول می باشد که با توجه به اینکه این خودرو توان بازدهی بالاتری نسبت به تندر 90 دارد ولی حداکثر سرعت خودرو تندر 90 بالاتر از این محصول می باشد و طی این آزمایش خودرو تندر 90 توانسته خود را بالاتر از رقیب خود قرار دهد ولی در جمع بندی این نتیجه حاصل می شود که خودرو جک جی 5 بهتر از تندر 900 می باشد و بازدهی مناسب تری نسبت به رقیب خود دارد.

مقایسه مصرف سوخت رنو تندر 90 و جک جی 5


با توجه به این امر که خودرو جک جی 5 بازده بالاتری دارد نکته مثبت این محصول مصرف کمتر و مناسب تر این خودرو می باشد که در مقابل رقیب خود یک برگ برنده به حساب می آید خودرو جک جی 5 به دلیل اینکه زمان کمتری از معرفی و تولید آن و عرضه به بازار های جهانی می گذرد از سیستم آلایندگی جدید تر و بروزتری برخوردار است و سیستم سوخت این خودرو مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 4 می باشد در صورتی که رقیب این محصول یعنی تندر 90 از استاندارد آلایندگی یورو 2 برخوردار است و این مهم یک نقطه ضعف برای این محصول خوب بازار های ایران به شمار می آید.

جک جی 5
جک جی 5
رنو تندر 90
رنو تندر 90

مقایسه امکانات ایمنی و آپشن های  رنو تندر 90 و جک جی 5


همانطور که انتظار می رود امکانات و تجهیزات خودرو جک جی 5 بروزتر و بیشتر از رقیب این محصول می باشد و یکی از دلایل مهم آن تولید جدید تر و بروز تر این خودرو می باشد و  از تولید تندر 90  زمان بیشتری میگذرد و آپشن ها و تجهیزات و امکانات بخصوصی در آن تعبیه نشده است و اگر خودرویی که قصد خرید آن را دارید باید دارای آپشن ها و امکانات مناسبی باشد انتخاب خودرو جک جی 5 درست بوده خودرو تندر 90 به دلیل گذشت سالیانی از تولید آن بسیاری از آپشن های روز دنیا را ندارد و فاقد این آپشن ها می باشد. همیشه امکانات و تجهیزات باعث راحتی و ایمنی و آرامش سرنشینان خودرو می شود و این عامل یکی از مهم ترین عواملی است که در هنگام خرید خودرو مد نظر قرار می گیرد.

 

مقایسه قیمت رنو تندر 90 و جک جی 5

تفاوت قیمت این دو محصول در مدل صفر آن ها مبلغی در حدود 22-25 میلیون تومان می باشد و خودرو جک جی 5 توانسته مبلغی بالاتر از رقیب خود برای خود ثبت نماید.

کارشناسی رنگ خودرو مهندس باغشنی - بیمه بدنه چیست؟

به گزارش کارشناسی رنگ خودرو مهندس باغشنی،  بیمه یکی از هزینه هایی محسوب می شود که بسیار واجب و مهم و در عین حال به سود صاحبان خودرو می باشد. بیمه اقسام مختلفی دارد و بیشتر افراد با بیمه شخص ثالث آشنایی دارند که این بیمه در مورد تصادف خودرو می باشد و اینکه چگونه بیمه ای است و اطلاعات کافی در مورد آن را دارند ولی یک نوع دیگه از بیمه که بسیار مهم است و باید صاحبان خودرو مخصوصا صاحبان خودرو های لوکس برای خودرو خود پیش بینی کنند بیمه بدنه می باشد.

کارشناسی رنگ مهندس باغشنی-بیمه بدنه چیست؟
کارشناسی رنگ مهندس باغشنی-بیمه بدنه چیست؟

بیمه بدنه بیمه ای است که خسارات صاحب خودرو را تقبل می کند یعنی اگر خودرویی تصادف کند بیمه بدنه تقبل هزینه هایی را می کند که خود صاحب بیمه به ماشینش وارد شده.

این نوع بیمه چند مورد از اتفاقاتی را که پوشش می دهد را ما برای شما قرار دادیم تا اطلاع کافی در مورد این بیمه حیاتی داشته باشدید.

  • آتش سوزی
  • تصادف
  • انفجار
  • دزدی قطعات داخل خودرو
کارشناسی رنگ مهندس باغشنی-بیمه بدنه چیست؟
کارشناسی رنگ مهندس باغشنی-بیمه بدنه چیست؟

مواردی که در بالا ذکر شد شامل مواردی می باشد که بیمه بدنه تقبل آن ها را در صورت اتفاق به خود اختصاص می دهد و میزان خسارت وارد  شده به صاحب خودرو را تقبل می کند.

این بیمه نیز مانند بیمه های دیگر شامل تخفیف برای رانندگان مطمئن میشود و شرح این تخفیفات را که در بیشتر شرکت های بیمه یکسان است را ما برای شما همراهان گرامی قراردادیم.

  • سال اول مبلغ ثابت
  • سال دوم بیمه ای  25%
  • سال سوم بیمه ای  35%
  • سال چهارم بیمه ای  40%
  • سال پنجم بیمه ای به بالا  60% 

 

– کارشناسی رنگ خودرو مهندس باغشنی در مشهد و تهران و سایر شهرستانها  – کارشناسی فنی خودرو در  مشهد -تهران و سایر شهرستانها

 

پیش فروش رنو تلیسمان

بعد از برجام اتفاقات بسیار مهمی در سطح کشور اتفاق افتاد و قدم های رو به جلویی برداشته شد و در صنعت خودرو سازی نیز این قدم ها برداشته شد و شرکت های خودرو سازی بزرگی در سطح جهان با ایران قرارداد هایی امضاء و محصولات خود را به ایران عرضه کردند یکی از این شرکت های بزرگ خودرو سازی که در سطح جهان دارای نام و اعتبار خوبی نیز می باشد شرکت رنو می باشد که چندی پیش قرارداد هایی با شرکت های خودرو سازی داخلی منعقد کردد  و تصمیم به ارائه محصولات خود را به ایران گرفت.

پیش فروش رنو تلیسمان

شرکت نگین خودرو ایرسا یکی از نمایندگی های مجاز واردات خودرو های شرکت رنو به ایران می باشد که تصمیم به ارائه محصول سدان خود یعنی رنو تلیسمان مدل ۲۰۱۷ گرفته است که یکی از با کیفیت ترین محصولات این شرکتت به شمار می آید و با زیبایی ظاهری چشم نوازی که دارد نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است اینن شرکت اعلام داشته فروش این محصول بسیار محدود می باشد و خریداران هرچه سریعتر باید برای خرید محصول خود اقدام نمایند و قیمت این محصول را 189میلیون و 500هزار تومان اعلام کرده است.

پیش فروش رنو تلیسمان

خریداران در زمان خرید ابتدا باید مبلغ 90میلیون تومان را به صورت نقدی پرداخت نمایند و این شرکت اعلام داشته است سود مشارکت این محصول 16 درصد می باشد و سود انصراف نیز 14 درصد تعیین شده است و یکی از اتفاقات مهمی که در این فروش اتفاق افتاده است تحویل 60 روزه این محصول می باشد که در صورت بد قولی شرکت تامین کننده سود 18 درصدی به خریداران پرداخت خواهد شد.

پیش فروش رنو تلیسمان

بر روی این محصول موتوری با حجم 1600 سی سی تعیبیه شده است و از نوع 4 سیلندر می باشد که طی آزمایشاتی که روی این خودرو صورت گرفته است اعداد و ارقام بسیار مناسبی حاصل شده است و نمایش قابل قبولی توانسته این خودرو از خودر در آزمایشات نشان دهد.

Renault_Talisman_2017