سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

مقایسه تندر 90 با پژو 206 تیپ 2

برای خرید خودرو همیشه باید معیار های مختلفی مد نظر قرار گیرد تا در آینده از انتخاب خود راضی باشید همیشه برخی از خودرو های موجود در بازار جزو خودرو های با کیفیت به حساب می آیند و گزینه ای برای خرید قرار می گیرند. ما امروز تصمیم داریم دو مدل از این خودرو ها را که در بازار بعد از معرفی خریداران خوبی برای خود دست و پا کرده اند را برای شما همراهان عزیز مقایسه نماییم. دو خودرو تندر 90 و پژو 206 تیپ دو جزو خودرو های محبوب بازار دستت بندی می شوند و توانسته اند نمره قبولی را از خریداران کسب نمایند این دو محصول با توجه به اینکه از زمان تولید آنن ها مدتی گذشته است ولی هنوز هم برای خرید گزینه مناسبی می باشند. در ادامه این مقایسه را قرار دادیم که اگر شما همراهان عزیز قصد خرید یکی از این دو محصول را دارید با انتخاب گزینه و خودرو مناسب تر از خرید و انتخاب خود راضی باشید.

مقایسه مشخصات فنی تندر 90 و پژو 206


همانطور که در بالا مشاهده می کنید خودرو تندر  90 نسبت به رقیب خود برتری دارد ولی این برتری آنچنان فاحش و بالا نیست ولی در آزمایشاتی که بر روی این دو خودرو انجام شدخودرو تندر 90 توانست نمایش قابل قبول تری نسبتت به رقیب خود یعنی پژو 206 تیپ دو نمایش دهد و اعداد و ارقام بهتری برای خود ثبت نماید. موتور تندر90 نسبت به پژوو 206 تیپ 2 در حجم بالاتری برخوردار است و این مهم باعث شده است توان تولید قدرت بیشتری نسبت به رقیب خودد داشته باشد و بتواند بالاتر از پژو 206 تیپ دو در آزمایشات ما قرار گیرد ولی خودرو پژو 206 تیپ دو یک برگ برنده درخشان دارد و آن وزن متناسب با اطلاعات فنی این خودرو می باشد و وزن خودرو تندر 90 بیشتر از رقیب خود می باشد ولی با اطلاعات فنی قوی تر کارخانه تولید کننده تندر 90 این نقطه ضعف را رفع نموده است.

تندر 90
تندر 90
پژو 206
پژو 206

مقایسه مصرف سوخت تندر 90 و پژو 206


خودرو تندر 90 همانطور که انتظار می رفت به دلیل حجم موتور بالاتر و قدرت بیشتر موتوری مصرف سوخت بیشتری باید داشته باشد طی ازمایشات ما نیز این اتفاق افتاد و اعداد و ارقام ثبت شده حاکی از این موضوع بود و خودرو پژوو 206 تیپ دو نسبت به تندر 90 مصرف سوخت پایین تری را برای خود ثبت کرد و یکی از برگ برنده های خودرو پژو 206 تیپ دو نسبت به رقیب خود استفاده از استاندارد آلایندگی جدید تر و بروز تر در سیستم سوخت خود می باشد استاندارد آلایندگی تندر 90 یورو 2 میباشد درحالی که استاندارد آلایندگی رقیب این خودرو در این مقایسه یورو 4 می باشد .اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که مصرف سوخت خودرو برای شما اهمیت بسزایی دارد تیم کاراپ پیشنهاد انتخاب خودرو پژو 206 تیپ دو را برای شما دارد.

تندر 90
تندر 90
پژو 206
پژو 206

مقایسه امکانات و آپشن های تندر 90 و پژو 206


همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید خودرو تندر 90 از آپشن و امکانات و تجهیزات قابل توجهی برخوردار نیست ولی در آن طرف مقایسه کارخانه تولید کننده خودرو پژو 206 تیپ دو برای این خودرو آپشن ها امکاناتی مد نظر قرارداده است و در این خودرو تعبیه کرده است و اگر خودرویی که قصد استفاده از آن را دارید آپشن ها و امکاناتش برای شما اهمیت بسزایی دارد پیشنهاد تیم کاراپ به شما همراهان عزیز خودرو پژو 206 تیپ دو می باشد . زمان تولید در آپشن ها و تجهیزات تعبیه شده در خودرو نقش بسزایی دارد و این امر در مقایسه مانیز قابل مشاهده است.

مقایسه قیمت رنو تندر 90 و پژو 206

اختلاف قیمت این دو خودرو در مدل های صفر این دو محصول مبلغی در حدود 6-8 میلیون می باشد که خودرو تندر 90 توانسته مبلغی بالاتر برای خود ثبت نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.