سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

۵ خودروی سریع در فهرست خودرو های داخلی

۵ خودروی سریع در فهرست خودرو های داخلی

بی شک تعدادی از خریداران خودرو به خصوص جوانان هنگام انتخاب خودرو در بازار داخلی فاکتورهایی مانند شتاب و حداکثر سرعت را در نظر گرفته و به دنبال خودرویی سریع و با شتاب بالا هستند به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی 5 خودروی سریع در بازار داخلی با قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان بپردازیم.

1- سمند سورن ELX توربو

یکی از سریعترین خودرو های داخلی سمند سورن توربو شارژ است که توسط ایران خودرو تولید و عرضه می شود. این خودرو با بهره گیری از موتور 1.7 لیتری EF7 TC دارای قدرتی معادل 150 اسب بخار و 215 نیوتن متر گشتاور دارد . شتاب 0 تا 100 این خودرو 10 ثانیه میباشد و می تواند به حداکثر سرعت 205 کیلومتر در ساعت برسد.

قیمت و مشخصات سمند سورن توربو شارژ

سورن توربوشارژ

2- دنا پلاس توربو

یکی دیگر از محصولات تولیدی ایران خودرو نیز در فهرست سریع ترین خودرو های داخلی نیز جای دارد. دنا پلاس توربو ؛ که دقیقا از همان موتور سورن توربو با همان ویژگی ها بهره مند است شتاب و حداکثر سرعت این خودرو نیز مانند سورن توربو به تربیت 10 ثانیه و 205 کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

قیمت و مشخصات دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو

3- کیا سراتو مونتاژ

کیا سراتو مونتاژ که توسط سایپا مونتاژ و به بازار داخلی عرضه می شود یکی دیگر از گزینه های این فهرست است که با توجه به قیمت کنونی آن نمی توان  با بودجه کمتر از 100 میلیون تومان مدل صفر آن را خریداری کرد و باید به دنبال مدل کارکرده این خودرو باشید.

این خودرو با موتور 2 لیتری و با قدرت 156 اسب بخار و 194 نیوتن متر گشتاور 100 کیلومتر را در 10.5 ثانیه طی می کند و به حداکثر سرعت 190 کیلومتر می رسد.

قیمت و مشخصات کیا سراتو مونتاژ

کیا سراتو مونتاژ

4- جک S5

جک S5 که جزو یکی از شاسی بلند های پرفروشی است که توسط کرمان موتور عرضه می شود این روزها با قیمتی نجومی در بازار به فروش می رسد به همین دلیل می توانید به دنبال مدل کارکرده ی این خودرو با قیمت معین شده باشید.

جک S5 از موتور 2 لیتری با 174 اسب بخار و 265 نیوتن متر گشتاور بهره می برد شتاب 0 تا 100  این خودرو حدود 10.3 ثانیه است ( شتاب دقیقی ذکر نشده ) و می تواند به حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت برسد.

قیمت و مشخصات جک S5

جک S5

5- نیسان ماکسیما

آخرین خودرو در این لیست نیسان ماکسیما است . آخرین مدل این خودرو در ایران مدل 1391 است. این خودروی محبوب از پیشرانه ی 3 لیتری با 200 اسب بخار بهره می برد که 0 تا 100 را در مدت 9.3 ثانیه طی کرده و به حداکثر سرعت 220 کیلومتر در ساعت می رسد.

قیمت و مشخصات نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.