سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

خودرو های کم مصرف بازار ایران

خودرو های کم مصرف بازار ایران

یکی از مواردی که هنگام خرید خودرو مورد توجه قرار می گیرد مصرف سوخت است که البته به مواردی مانند وزن خودرو ، آیرودینامیک آن و هماهنگی موتور و جعبه دنده و … بستگی دارد در ادامه به معرفی و بررسی 5 خودرو کم مصرف بازار ایران می پردازیم :

1-  تویوتا پریوس

تویوتا پریوس علاوه بر داشتن هندلینگ و شتاب خوبی که دارد مصرف سوختی کمتر از 3.6 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد و جزو یکی از پاکترین خودرو های بازار جهانی است.

قیمت و مشخصات تویوتا پریوس + تصاویر

تویوتا پریوس

2- میتسوبیشی میراژ

اگر به دنبال خودرویی هاچ بک و کم مصرفی هستید، میتسوبیشی میراژ با مصرف سوخت 4 لیتر در هر 100 کیلومتر یکی از کم مصرف ترین خودرو های بازار ایران است.

 قیمت و مشخصات میتسوبیشی میراژ + تصاویر

میتسوبیشی میراژ

3- هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید خودرویی لوکس است که در بازه قیمتی بالای 200 میلیون تومانی ها قرار می گیرد و با داشتن یک موتور 65 کیلوواتی و بنزینی مصرف سوختی کمتر از 5 لیتر دارد.

قیمت و مشخصات هیوندای سوناتا + تصاویر

هیوندای سوناتا

4- رنو ساندرو

از بین خودرو های داخلی رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی که طرفداران زیادی نیز دارند مصرف سوختی کمتر از از 7 لیتر دارند که می توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند.

قیمت و مشخصات رنو ساندرو استپ وی + تصاویر

رنو ساندرو استپ وی

5 – رنو کپچر

از میان خودرو های کراس اوور بازار نیز رنو کپچر با مصرف سوختی کمتر از 5 لیتر در هر 100 کلیومتر نیز در لیست خودرو ها کم مصرف بازار ایران نیز قرار می گیرد.

قیمت و مشخصات رنو کپچر + تصاویر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.