سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

پیش فروش محصولات ایران خودرو

کارخانه ایران خودرو نام آشنا در صنعت خودرو سازی کشور تصمیم دارد به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) از مورخه 1396/02/23 تا پایان اردیبهشت ماه محصولات خود را به صورت پیش فروش به خریداران ارائه نماید. این کارخانه برخی از محصولات نام آشنا خود را در این لیست پیش فروش قرار داده است تا متقاضیان بتوانند هرچه راحت تر صاحب خودرو شوند و خریداران با مبلغی پیش پرداخت ثبت نام و خودرو خود را بعد از زمان مشخص شده در زمان پرداخت پیش پرداخت تحویل و مابقی مبلغ را می توانند پرداخت نمایند و قیمت خودرو خریداری شده در زمان تحویل محاسبه می شود. لیست محصولاتی که ایران خودرو قصد پیش فروش آن ها را به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) دارد در ادامه برای شما همراهان عزیز قرار داده ایم.

1- پژو 405 در دو تیپ اس ال ایکس و جی ال ایکس دوگانه سوز که ایران خودرو برای تحویل این محصول خود موعد 60 روزه تعیین کرده است.

پژو 405 SLX
پژو 405 GLX

2- رانا را خریداران می توانند با پرداخت مبلغ 16میلیون و 500 هزار تومان نقدی و 4 فقره چک 6 ماهه به عنوان مبلغ مابه تفاوت خودرو خود را ثبت نام و بعد از 300 روز تحویل آنان می گردد.

رانا

3- پژو پارس بنزینی نیز جزو این دسته از خودرو ها قرار گرفته است که شرکت ایران خودرو تصمیم به فروش نقدی و یا اقساطی آن را به مناسبت نیمه شعبان دارد و خریداران می توانند اقساط را از بین 12ماه یا 244 ماه انتخاب نمایند.

پژو پارس

4- هایما S7 اتوماتیک و توربو اتوماتیک نام دیگر خودرو های این لیست می باشد که ایران خودرو خرید نقدی و یا اقساطی این دو محصول را نیز مد نظر قرار داده است و برای خریداران در لیست فروش خود گذاشته است.خریداران می توانند بعد از پرداخت مبلغ پیش پرداخت مابه تفاوت قیمت خودرو خود راا به صورت چک با تاریخ های مورد توافق پرداخت نمایند و تحویل این محصول جدید ایران خودرو  30 و 60 روزه می باشد.

هایما S7
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.