سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

قرارداد های مهم شرکت های خودرو سازی ایرانی با شرکت های خارجی

امروزه قرار داد های بسیار مهمی در بین شرکت های مهم خودرو سازی با هم به انعقاد در می آید که شرکت های خودرو سازی ایرانی نیز از این موضوع جدا نیستند این قرارداد ها باعث پیشرفت و سود آوری برای دو طرف قرارداد می شود و در چند سال اخیر شرکت های خودرو سازی ایرانی توانسته اند قرار داد های چشم گیری با شرکت های خودرو سازی اروپایی بسته تا پیشرفت های چشم گیری برای صنعت خودرو سازی کشور به ارمغان بیاورند حال ما در نظر داریم در این قسمت شما همراهان گرامی را با تعدادی از این قرار داد ها آشنا کنیم.

شرکت خودرو سازی نام آشنا هیوندای با شرکت ایرانی کرمان خودرو به توافق رسیده و توانستند محصولات درخواستی مشتریان را تا پیش از سال 1395 فراهم کرده و به دست خریداران برسانند.

شرکت ایران خودرو نیز که از قدیم با شرکت خودرو سازی پژو تعاملاتی داشت طی قرار دادری بر این موضوع توافق شد که خط تولید پژو 2008 را راه اندازی و محصول مشترک این دو شرکت در آینده وارد بازار های کشور خواهد شد.

شرکت خودرو سازی ماموت هم با شرکت خودرو سازی فلوکس واگن به توافق رسیده و قرارداد امضاء کرده است.

شرکت خودرو سازی معروف ایرانی سایپا نیز با شرکت نام آشنا سیتروئن به توافق هایی رسیده است و امید است از سال 2018 محصولات مشترک این دو شرکت بزرگ خودرو سازی به بازار های کشور وارد شود و شرکت سایپا در نظر دارد با شرکت های کیا و نیسان نیز قرارداد هایی نوشته و محصولات این دو شرکت را نیز به بازار های کشور وارد نماید.

شرکت خودرو سازی بهمن نیز به توافقاتی با شرکت های خودرو سازی چینی و آلمانی که مدیر عاملانی چینی دارند رسیده است تا شاید در آینده بتواند محصولات این شرکت ها را به داخل کشور وارد نماید و محصولات شرکت خود را نیز صادر نماید بهمن تصمیم بر واردات 40درصدی و صادرات 30 درصدی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.