سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

جذاب ترین خودرو های دنیا که به زودی وارد بازار می شوند!

در نمایشگاه های خودرویی که امسال و سال گذشته برگذار شد در کشور های مختلف جهان در قسمت خودرو های آینده خودرو هایی معرفی شدند که حیرت انگیز بوده و تمامی شرکت های خودروسازی جهان سعی در متمایز کردن محصول خود نسبت به محصولات دیگر شرکت های رقیب بودند . در این بین نمایشگاه توکیو قابل توجه ترین نمایشگاه خودرو های امسال بود که کانسپت هایی در آن معرفی شد که تمامی شرکت کنندگان را حیرت زده نمود. حال ما تصمیم داریم در ادامه تعدادی از محصولات را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

 

مرسدس بنز اف 015 ( Mercedes-Benz f 015 )

امسال شرکت خودروسازی مرسدس بنز تعجب همگان را بر انگیخت این شرکت با معرفی خودرو عجیب خود باعث شد نظر بازدید کنندگان را به خود جلب کند در نگاه اول ما با یک خودرو گرد که به رنگ نقره ای می باشد و با چراق های آبی تزیین شده است رو برو هستیم با ظاهری اسپرت که به جوان پسند بودن خودرو افزوده است.

این خودرو از سیستم هدایت خودکار برخوردار است که با باز شدن درب آن به سمت بالا فضای بزرگ و دایره ای شکل را می بینیم که بسیار مناسب برای جمع های دوستانه جوانان می باشد و در داخل کابین این خودروُ مانیتوری تعبیه شده است که می تواند سرگرمی سر نشینان این خودرو را فراهم کند.

باتری این خودرو توانایی رانندگی تا 190 کیلومتر را دارد که بعد می توان از سیستم پیل سوختی استفاده کرد و تا 790 کیلومتر مسیر را پیمود این خودرو کاملا خودکار نیست و می توان راننده نیز هدایت آن را به دست بگیرد.

 

 

یاماها اسپورت راید ( Yamaha Sports Ride )

یاماها شرکتی که بیشتر با موتور های آن آشنایی داریم امسال در نمایشگاه توکیو ژاپن از محصولی رونمایی کرد که حیرت همگان را بر انگیخت با توجه به این موضوع که جنس بنده این خودرو کربن و فیبر کربن می باشد خودرو شرکت یاماها دارای وزن بسیار سبکی می باشد که با توجه به آیرودینامیک خودرو انتظار می رود خودرو اسپرت و  سریع و پر شتابی باشد.

خودرو شرکت یاماها بر پایه پلت فرم آی ستریم کربن ساخته شده است که ساختار آن در شاسی های خودرو لانه زنبوری می باشد که باعث صرفه جویی چشم گیری در هزینه های ساخت خودرو شده است.البته شرکت یاماها مشخصات فنی این مدل خودرو خود را معرفی نکرده ولی خودرو شرکت یاماها در آینده ای نچندان دور وارد بازارها خواهد شد پیش بینی می شود با توجه به طراحی های به عمل آمده موتور این خودرو در عقب آن تعبیه شده باشد.

 

YAMAMHA

 

تویوتا کیکای (Toyota Kikai)

خودرویی بود که با بدنه ای شفاف در نمایشگاه رونمایی شد و به عنوان طرح در نمایشگاه قرار گرفت که لازم به ذکر است توجه مخاطبان را نیز به خود جلب کرد که با قابل مشاهده بودن سیتسم تعلیق این خودرو تحسین بازدید کنندگان را بر انگیخت.

توبوتا کیکای

 

لکسوس ال اف- اف سی ( Lexus LF-FC )

در نمایشگاه امسال شرکت خودرو سازی لکسوس علاوه بر در نظر گرفتن مجلل بودن محصول خود پاکی و تمیزی محیط زیست را نیز برای محصول تولیدی خود در نظر گرفته است خودرو ای که این کارخانه بزرگ خودرو سازی در نمایشگاه امسال معرفی کرد خودرویی الکتریکی می باشد که چهار چرخ آن محرک می باشد و در نظر گرفته شده در طراحی آن شکل خشنی از خود نداشته باشد این خودرو از سیستمی بر پایه فناوری پیل سوختی برخوردار می باشد که خودرو را به خودرویی الکتریکی تبدیل کرده است.

لکسوس ال اف -اف سی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.