سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

زیبا ترین خودرو های جهان + عکس

خودرو های زیادی در جهان توسط کارخانه های خودروسازی تولید شده است که از نظر های مختلف خاص و منحصر به فرد هستند ولی برخی از خودرو ها دارای زیبایی های خاصی هستند که به دلیل زیبایی خود توانسته اند جزو خودرو های مد نظر قرار گیرند و افراد زیبا پسند این خودرو هارا انتخاب کردهه اند.
در طراحی این خودرو ها در نظر گرفته شده است که از هر نظر مشکلی در طراحی و زیبایی نداشته باشند و تمامی نیاز های خریداران را بر طرف نمایند.. حال در ادامه تعدادی از این خودرو هارا به شما همراهان گرامی معرفی خواهیم کرد.

بی ام و آی ۸  ( BMW i8 )این خودرو که توسط شرکت خودرو سازی BMW طراحی و تولید شده است و از نوع هیبریدی می باشد و موتور این خودرو در جلو این خودرو قرار دارد. این خودرو دارای دو موتور می باشد که یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی که توانایی دارد در زمان 4.4 ثانیه به سرعتت 100کیلومتر در ساعت برسد. سازنده این خودرو ادعا کرده است با آیرودینامیکی که در طراحی آن مد نظر قرار داده شده است می تواند این خودرو یکی از منحصر به فرد ترین خودرو های حال حاضر نام گیرد.

خودرو های زیبا
بی ام و آی ۸ (BMW I8)

 

فراری لا فراری  ( Ferrari LaFerrari ) خودرویی که توسط شرکت نام آشنا فراری طراحی شده و در کنار خود رقبایی مانند مک لارن P1 و پورشه 918 دارد این خودرو که توانایی تولید قدرت 950 اسب بخار را دارد و به دلیل این موضوع که دارای وزن کمتری نسبت به رقبای دارد توانسته است درر  آزمایشات صورت گرفته نمره قابل قبول تری کسب نماید.

خودرو های زیبا
فراری لا فراری ( Ferrari LaFerrari )

 

مازراتی گرن توریسمو  ( Maserati GranTurismo ) یکی از نمونه های تولیدی شرکت مازراتی می باشد که توانست بعد از معرفی این خودرو نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این خودرو علاوه بر زیبایی مثال زدنی خود توانسته با قدرت فنی که دارد نام خود را در سر زبان ها بیندازد این خودروو مجهز به موتور 8 سیلندر می باشد که خروجی آن 4.7 لیتر می باشد و قدرتی برای این خودرو به ارمغان آورده که توانسته علاوه بر لیست خودرو های زیبا در لیست خودرو هایی با قدرت فنی بالا نیز جای مناسبی برای خود ایجاد نماید.

خودرو های زیبامازراتی گرن توریسمو ( Maserati GranTurismo )
مازراتی گرن توریسمو ( Maserati GranTurismo )

 

لامبورگینی اونتادور ( Lamborghini Aventador )که طراحی آن شبیه به نمونه های قبلی ساخته شده شرکت لامبورگینی می باشد و مانند نمونه های دیگر این شرکت طرفداران را به سمت خود بکشد این خودرو که دارای V12 می باشد با حجم موتور 6.5 لیتری با وزن مناسبی که در طراحیی های محاسبه شده برای این خودرو می تواند در عرض 2.8 ثانیه سرعت خود را از صفر کیلومتر به 100 کیلومتر برساند و در آزمایشات انجام شده این خودرو توانسته سرعت 350کیلومتر را برای خود ثبت نماید.

لامبورگینی اونتادور ( Lamborghini Aventador )
لامبورگینی اونتادور ( Lamborghini Aventador )

 

پاگانی هوای -را ( Pagani Huayra )یکی از خودرو های این لیست می باشد این خودرو که یکی از خودرو هایی بود که در بازی های کامپیوتری در ژانز مسابقه ای نیز از او استفاده شد بعد از تولید توانست نظر بسیاری از بازی دوستان را نیز به خود جلب نماید. شرکت سازنده برای موتور این خودروو توافقاتی را با شرکت بنز انجام داد و موتور AMG به حجم 5980 سی سی را برای این خودرو زیبا انتخاب کرد و روی این خودرو نصب کرد و با طراحی های بی نقص این خودرو توانست در این لیست موفق جای گیرد.

پاگانی هوای -را ( Pagani Huayra )
پاگانی هوای -را ( Pagani Huayra )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.