سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

کارشناسی رنگ مهندس باغشنی - مزایای خودرو کارکرده چیست؟

همیشه خرید خودروی صفر شاید برای شما امکان پذیر نباشد و شما به سمت خودرو های کارکرده و دست دوم گرایش پیدا کنید شاید لذت خرید خودرو نو و صفر را نداشته باشد ولی مزیت هایی نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

خرید خودرو کارکرد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

  • کافی نبودن مبلغ شما برای خرید خودرو صفر
  • نداشتن توانایی پرداخت قسط
  • نیازمند بودن آنی به خودرو و...

ولی این تصمیم به خرید خودرو کارکرده برای شما مطمئنا سود هایی نیز خواهد داشت که در ادامه می توان این مزیت ها را مطالعه نمایید.

1- کیفیت

شما با خرید خودرو صفر شاید از کیفیت آن خودرو اطلاع نداشته باشید و نتواند خودرو شما نیاز های شما را فراهم کند ولی در هنگامی که شما خودرو کارکرده خریداری می کنید می توانید از فروشنده تضمین های لازم را دریافت کنید تا در صورت مشکل در موارد مختلف خودرو را به فروشنده بازگردانید وو مبلغ پرداختی خود را دوباره پس بگیرید.

2-تخفیف بیشتر

در هنگام خرید خودرو دست دوم و کارکرده به دلیل صفر نبودن خودرو امکان گرفتن تخفیف از فروشنده وجود دارد و می توانید با توافق بین خود و  فروشنده قیمت خودرو را آن مبلغی که مد نظر شما است خریداری نمایید و راضی تر از معامله خود باشید.

مزایای خودرو کارکرده

3-نمایان شدن عیب ها و مشکلات خودرو

متاسفانه خودرو های تولیدی در کارخانه ها ممکن است با مشکلاتی مواجه باشند که خریدار اولیه باید نسبت به رفع آن ها اقدام نماید شما در هنگام خرید خودرو دست دوم و کارکرده با تمامی عیب ها و مشکلات خودرو مواجه خواهید شد و تمامی مشکلات خودرو را می توانید مشخص کنید و بعد اقدام به خرید کنید ولی در زمان خرید خودرو صفر این مشکلات نمایان نیست و ممکن است برای شما مشکل ساز شود.

مزایای خودرو کارکرده

4-هزینه های کمتر

هر خودرویی به نوبه خود هزینه هایی دارد که یکی از موارد مهم این هزینه ها، هزینه بیمه می باشد کارخانه های خودرو سازی در هنگامی تحویل شما را اجبار به بیمه کردن خودرو با بیمه شرکت خاصی می کنند ولی شما با خرید خودرو کارکرده ملزم و الزام به این کار نمی شوید و با نظر خود تصمیم به انتخاب شرکت بیمه مورد خواسته خود می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.