سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

ابر خودرو بی ام و

کارخانه خودرو سازی BMW همیشه دوستداران دنیای خودرو را سورپرایز کرده و با معرفی محصولات اعجاب انگیز خود نظر همگان را به خود جلب کرده.
این کارخانه بزرگ خودرو سازی که یکی از غول های بزرگ خودرو سازی جهان محسوب میشود همیشه محصولاتی طراحی وو ساخته که توانسته طرفداران را به خود جذب نماید.
در چند سال اخیر صحبت هایی در مورد ساخت یک ابر خودرو توسط قسمت M شرکت BMW به گوش می خورد ولی هیچ وقتت قطعی و نهایی و تایید نشد. ولی هنوز هم طرفداران این شرکت بزرگ مطمئن هستند این خودرو رویایی طراحی و ساخته می شود و آن ها را شگفت زده خواهد کرد.

BMW
BMW

پیتر کوینتوس که یکی از مدیر عاملان شرکت بی ام و می باشد امید داده است که این خودرو ساخته و به بازار عرضه می شود ولی خاطر نشان کرده است که در طراحی و ساخت این خودرو اصلا عجله ای نیست و نخواهد بود و با تحقیقات و بررسی های بسیار دقیق این محصول ساخته خواهد شد و رونمایی می شود و قسمت M این شرکت در حال حاضر هدف هایی دارد که باید به آن ها جامعه عمل بپوشاند و ساخت این خودرو که هیبریدی نیز می باشد در مراحل بعدی کار شرکت خواهد بود. وی در ادامه توضیحات خود در مورد این ابر خودرو ادامه داده است که این خودرو از مرحله طراحی گذشته و طراحی این خودرو تا حدودی نهایی شده است ولی در حال حاضر تصمیم داریم تنوع محصولات خود را بر روی سری M اعمال نماییم و تمام تمرکز تیم های ما بر روی نمونه  i8 می باشد که این خودرو خودرویی محیط زیست دوست می باشد و در حال تکمیل و بهبود این نمونه خود می باشیم.

BMW
BMW

پیتر کوینتوس گفته است شرکت BMW بسیار در نظر دارد خودرو هایی طراحی کند که از همه لحاظ خاص باشند و شرکت ما در حال حاضر در حال بررسی خودروهایی با سیتسم برقی پلاگین اسپرت می باشد که یکی از نمونه خودرو هایی که در آینده به بازارر ارائه خواهد شد و از این سیتم در آن استفاده شده است i8 Spyder می باشد.

BMW
BMW

در حالی که شرکت BMW تصمیم به طراحی و عرضه خودرو خاص خود دارد رقیب بی چون و چرا این شرکت بزرگ خودرو سازی یعنی مرسدس بنز در حال ساخت یک ابر خودرو می باشد که در ساخت آن الهام هایی از خودرو های فرمول یک گرفته شدهه  است.

Benz
Benz

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.