سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

سایت خودرو

در این سایت می توانید از مطالب و قیمت روز خودرو مطلع شوید.

مقایسه دنا و دنا پلاس

رو نمایی

چندی پیش خودرو دنا پلاس هم زمان با خودرو پژو 207 صندوق دار به نمایش گذاشته شد که بعد از گذشت 5 سال از ورود خودرو دنا به بازار های کشور از دنا پلاس رونمایی شد البته لازم به ذکر می باشد دنا و دنای پلاس از لحاظ فنی با هم تفاوتی ندارند وو  فقط از لحاظ طراحی های انجام شده به روی دنا پلاس متفاوت بودن خودرو احساس می شود.

ایران خودرو امید داده است که در آینده خودرو های دیگری به خانواده دنا افزوده می شود که می توان از دنا اتوماتیک و دنا توربو شارژ نام برد.

DENA PLUS

مشخصات فنی

همانطور که در بالا ذکر شد خودرو دنا و دنا پلاس از لحاظ فنی با هم تفاوتی ندارد دو خودرو فوق الذکر دارای موتوری با حجم 1646سی سی و قدرت 115 اسب بخار می باشد خودرو دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد و از سیستم آلایندگی یورو 4 بهره مند می باشد.صفر تا صد این دو عضو شرکت ایران خودرو 12.03 ثانیه می باشد و حد اکثر سرعت خودرو 190 کیلومتر می باشد و سیکل ترکیبی مصرف سوخت این اعضاء 8.1لیتر در صد کیلومتر می باشد.

طراحی

بعد از رو نمایی از  خودرو پلاس بیشترین چیزی که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد سانروف این خودرو بود و با دقت بیشتر متوجه دوربین عقب در این خودرو میشوند که امید می رود در محصولات بعدی ایران خودرو نیز این آپشن ها لحاظ گردد. خودرو دنا پلاس مجهز به دی لایت می باشد و چراغ های جلو و عقب خودرو نیز مجهز به ال ای دی می باشد که زیبایی قابل توجهی به چراغ های خودرو بخشیده است.لازم به ذکر می باشد در طراحی چراغ های عقب دنا پلاس الهام های از خودرو های شرکت مرسدس بنز گرفته شده که چراغ های عقب این خودرو شباهت بسیاز زیادی به چراغ های خودرو های کارخانه مرسدس بنز دارد.

حال باید دید خوردو دنا پلاس می تواند با طراحی های نوینی که روی خود دارد نظر خریداران را به خود جلب نماید.

سان روف دنا پلاس

قیمت

قیمت خودرو دنا در نمایندگی های شرکت ایران خودرو 42 میلیون و 542 هزار تومان می باشد که در بازار آزاد به قیمت 45 میلیون تومان معامله می گردد و نمونه پلاس این خودرو در نمایندگی ها به مبلغ 46میلیون و 500 هزار تومان و در بازار آزاد 49 میلیون تومان می باشد.

تصاویر خودرو دنا پلاس

 

دنا پلاس
نمای داخلی دنا پلاس
دنا پلاس
دنا پلاس
دنا پلاس
دنا پلاس
دنا پلاس
نمایی از چراغ عقب دنا پلاس
دنا پلاس
نمای از سنسور دنده عقب دنا پلاس
دنا پلاس
دنا پلاس
دنا پلاس
نمایی از آینه جانبی تاشوی دنا پلاس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.